duminică, 1 aprilie 2012

De stiut !


                                 O INTAMPLARE NEPLACUTA !


Eu am o pietena foarte buna pe nume Daria . Intr-o zi cand stateam afara cu ea m-a vazut cam trista si m-a intrebat :
-         Ce te framanta ?
-         Pai…. pentru maine am de facut o lucrare cu o anumita tematica si n-am habar cum sa fac , dar vreau sa iau si un 10.
-         Cred ca te pot ajuta , asculta :
,, Mai demult , eram acasa in fata  calculatorului . Cand , deodata , mi-a aparut o pagina pe care era o imagine cu un baiat si scria :
-         Buna , ma numesc Raul . Vrei sa vorbim ?
Atunci am lasat totul de o parte si am zis :
-         Da !
Acesta mi-a zis ca trebuie sa-i dau ACCEPT . Mi-a placut asa de mult cum arata in poza , ca i-am dat ACCEPT .

Din vorba-n vorba am inceput sa avem o relatie . Dar parintii nu stiau . In fiecare zi ma intorceam de la scoala , ma duceam in camera si vorbeam pe calculator prefacandu-ma ca mi-as face temele .
Dar vremurile trec si vorbele alea dulci ale lui devin niste vorbe rele , nu pe masura mea , amenintari si multe altele . Auzind acele vorbe nu m-am simtit bine . Mama m-a observat ca am ceva pe suflet , dar nu i-am zis . Pana ce ,  la un moment dat , nu am mai putut tine in suflet si i-am zis totul , de la inceput pana la sfarsit . Ea a inteles ce s-a intamplar si a chemat politia . Acestia au venit , au anchetat cazul si s-au dus la vinovat . Acest vinovat era un om cu suflet negru care fura si insela copiii . Rezolvandu-se acest caz , parintii ei
i-au spus :
-         Orice faci gresit sau orice se intampla , spune-ne , pentru ca se pot intampla multe nenorociri si sa stii ca nu ne suparam orice ar fi . Ai avut norocul ca ai scapat teafara ! “

-         Asta a fost o poveste reala ?
-         Da !

Am scris ce mi-a povestit si mergand la scoala , mi s-a citit lucrarea si am luat un 10 .

Asa ca daca vi se intampla si voua vreodata sa apara vreun fisier ca in textul de mai sus , dati IGNORE , ca sa va fie viata protejata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu